NORSK NETTBUTIKK – RASK LEVERING 1-5 DAGER – 30 DAGERS ÅPENT KJØP – FRAKT KR.59,- GRATIS FRAKT OVER KR. 499,-

Spørmål og svar

Hvilke betalingsløsninger tilbyr dere?

Du kan betale med Vipps, Klarna, kredittkort Visa og Mastercard. Klarna tilbyr også faktura og delbetaling.

Betaler du med Visa og Mastercard vil du ved betaling i kassen bli sendt til din banks betalingsløsning. Noen banker krever at du bruker bankID.

Hvorfor sender dere varer i esker som er brukt?

Flyt tenker på miljøet derfor gjenbruker vi mest mulig av emballasjen vår. Det er en viktig del av en sirkulær økonomi.

Eskene ser kanskje ikke like pene ut, men produktene inni esken er fine😊

Jeg har gjennomført en bestilling, når kan jeg forvente å få pakken min?

Vi vil behandle din ordre samme virkedag som vi mottar den. Vi pakker og sender ut varer hver virkedag fra mandag til fredag.

Bestiller du lørdag eller søndag vil vi behandle din ordre førstkommende virkedag (mandag). Våre varer sendes med Bring og PostNord. Normal leveringstid er 1-3 virkedager avhengig av avstand. Superrask levering samme dag kan du få med Porterbuddy hvis du bestiller før kl.12, gjelder i Oslo og omegn samt Vestfoldsområdet.

Jeg har gjennomført en bestilling, hvorfor har jeg ikke fått noen bekreftelse/ordre på e-post?

Dersom du ikke har fått noen bekreftelse på e-post kan det være lurt å sjekke spam/søppelpost for å se om e-posten har lagt seg feil. Dersom bekreftelses-eposten ikke er å finne, ta kontakt med vår kundeservice på hei@flytbycitymaid.no eller telefon 485 00 151 så finner vi ut av saken. Våre åpningstider på telefon er 09:00-15:00 på virkedager. 

Tips: Kontroller alltid e-postadressen din nøye når du bestiller da dette er den vanligste årsaken til uteblitt ordrebekreftelse.

Kan jeg bytte/levere tilbake en vare som er kjøpt i nettbutikken?

Ja, du har 30 dagers åpent kjøp etter at du har mottatt en vare fra oss. Dersom du ønsker å bytte eller levere tilbake varen kan du sende den ubrukte varen tilbake til oss.

I pakken du mottok fra oss ligger en etikett med vår adresse som du enkelt kan klistre på returpakken. Retur/angreskjema må fylles ut, en kopi av kvittering eller ordrebekreftelsen legges i pakken. Lever deretter pakken i din nærbutikk/posten. Returpakker som sendes på andre måter, må sendes til: CityMaid Shop, Nedre Kalbakkvei 88D, 1081 Oslo.

Varen må være i samme stand som du fikk den. Merkelapper må ikke fjernes fra produktet, originalemballasje må være intakt og hel, og uten lukt og flekker.

Jeg tror jeg har skrevet feil kontaktinformasjon, hva gjør jeg?

Har du registrert feil adresse/kontaktinformasjon er det viktig å kontakte oss så raskt som mulig, slik at vi får rettet opp feilen for deg. Når en bestilling er sendt inn er det dessverre ikke noe du selv kan rette opp.

Hvor mye koster det i frakt?

Fraktkostnaden varierer avhengig av produkt og pris. Du vil se hva du skal betale i kassen.
Ved forsendelser til postnummer over 8000 eller høyere tilkommer et tillegg på kr. 30,-.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min på nærbutikken/Posten?

Har du ikke har hentet pakken din innen 14 dager sendes varene i retur. Uavhentede pakker omfattes ikke av angreretten. Fraktselskapets gebyr for retur av uavhentede pakker belastes kunden.

Varen jeg ønsker er utsolgt, når kommer den inn igjen?

Det varierer hvor lang tid det kan ta før varen kommer, normalt 1-2 uker. Kundeservice vil de gi deg beskjed når varen er på lager igjen.

Hvilke betalingsløsninger tilbyr dere?

Du kan betale med Vipps, Klarna, kredittkort Visa og Mastercard. Klarna tilbyr også faktura og delbetaling.

Betaler du med Visa og Mastercard vil du ved betaling i kassen bli sendt til din banks betalingsløsning. Noen banker krever at du bruker bankID.

Hvorfor sender dere varer i esker som er brukt?

Flyt tenker på miljøet derfor gjenbruker vi mest mulig av emballasjen vår. Det er en viktig del av en sirkulær økonomi.

Eskene ser kanskje ikke like pene ut, men produktene inni esken er fine😊

Vil du ha 10% avslag*?

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få en flott velkomstgave! Vi sender ca. 2 nyhetsbrev i måneden hvor du kan lese om vaske- og ryddetips i hjemmet, nye produkter og annet spennende.

Så lenge du abonnerer på nyhetsbrevet deltar du i en månedlig trekning av et gavekort på kr. 500!